Just for tonight darling, let's get lost.

om tre dagar är det bal- TJOHO!!!! 
kan knappt fatta att det är så nära?
 
och efter fyra timmars balmöte med brudarna så har jag fortfarande inte ätit någon middag vilket ska åtgärdas nu. kicki har också bakat en massa inför morgondagens födelsedagsfirande för lillebror, det hade jag också tänkt unna mig, hihi!
ikväll är det ju också 10-dagar-till-studenten-partaj för oss studenter men för en gångs skull bangar jag faktiskt på den; allt tack vare balmötet som tagit tid ikväll & så har jag ju min dödligt jobbiga förkylning som måste bort nu innan studentveckan börjar. nä vet ni vad; mat, ett avsnitt av game of thrones & prata i telefon med ♥ kändes mycket mer frestande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0