Some people doesn't deserve my time.


godmorgon alla glada & soliga övik- framför allt sverige!
vaknat tidigt på min lediga dag & det ör bannemig bra för jag vill ta vara på dagarna så gott det går. 

ligger i sängen ännu & rensar bort bloggar från bloglovin IGEN. har ju som hänt då & då haha. nämen vissa bloggar är inte ens roliga att läsa längre har jag insett, vill som allra helst följa mina vänners bloggar & allting kan ju inte vara roande tyvärr. påstår ju inte att min egen är världens roligaste men tvingar inte någon att läsa heller.
hälsobloggar är däremot väldigt kuliga, då det liksom skänker inspiration & nya tips om allt med träning & kost. men då är det "riktiga" hälsobloggar eller vad man kallar det, personer som är lite mer kända så att säga! det är det bästa & det känns mer givande.

nej nu babblar jag på som bara den, dags att göra frukost, väcka upp mina grabbar & välkomna dagen! ha det bäst 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0