Det var så himla behövligt att få komma hem.



i fredags kom vi till lycksele kring åtta-tiden & jag hämtade ju ut min nya telefon. svidade sedan om snabbt innan jag drog hem till felicia & filip där det var partaj & massa fint folk! dem bjöd på bål & vi körde femkamp killarna mot tjejerna, hade så jäkla roligt,!






i lördags myste ja med christoffer & maxi i stort sett hela dagen; gick långprommis i solen & handlade massa inför kvällen som bestod utav att äta grillat & dricka gott med gustav, jennelie & ellen. senare under kvällen hängde vi också på korpberget & köpte drinkar på puben. guuud vad jag saknat mina brudar, detta behövdes verkligen! 



idag åkte vi till åsele på förmiddagen & har spenderat större delen av dagen ute i stugan, inte fel att köra lite terräng med fyrhjulingen & bara vara i solen! 
senare ska vi äta paltmiddag (HUR jvla gott?!) och vi beger oss väl hemåt sen ikväll någon gång. liiiiite drygt nu när C har semester & jag börjar sju nästan varje dag...men tur denna vecka är hyffsat soft,!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0