Den som väntar på något gott.

ååååh vad jag längtar tills vi flyttar till nya lägenheten!
 
har så himla mycket ideér om vad jag vill göra; det där med inredning & hur man formar allting precis till som vad vill ha det. man kan ju som säga att detta blir min första, riktiga, egna lägenhet, eftersom ettan vi bor i nu är christoffers & jag flyttade in här tillfälligt tills vi skulle hitta en större. så nä, jag kan verkligen knappt bärga mig tills september!!! iiih. 
den kommande ikearesan har planerats ske helgen efter det satta inflyttningsdatumet, så jag & mamma håller på att planera för fullt hur vi ska bära oss åt. jag tycker det är bra att vi har lägenheten en vecka innan vi åker till ikea så vi lättare kan se vad som behövs & mäta såklart! C är väl mindre taggad på resan men är inte det typiskt för alla karlar? hihi.
 
det satta inflyttningsdatumet är ju då första september men eftersom det är på en måndag så blir det svårt för våra familjer att komma hit från lycksele/åsele/umeå då det är en arbetsdag. så jag frågade tjejen som bor där nu om vi kan flytta in helgen innan, dvs 29-30-31 augusti, och det gick jättebra! så går allting som det ska så blir ikea resan 5-7 september. 
 
men vi får ta allting eftersom.
 
känns också så himla fint när familjerna & flera kompisar säger att dem vill komma & hälsa på & bo hos oss ofta, ni är mer än välkommen allihopa,. och då är det ju mer än perfekt att ha ett gästrum, tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0