Vad jag bryr mig om nu är att du kommer nära mig.

åh tänka sig, jag har klarat av ännu en dag i januari, kanske inte det hårdaste. och ikväll gjorde jag, josefine & johanna pizza med bland annat mozarellaost, ruccola sallad, svamp, ost & skinka till middag!- hoppla vad gott. fixade sedan naglar & pratade om allt möjligt. som det ska vara, hihi.

& nu däremot har jag bara magont; har dragit på mig efterlängtade mjukiskläder & lagt mig placerad framför supernatural trots att modo spelar. ikväll gällde det helt enkelt inte & jag är inte så värst brydd. så där har ni nuläget förtillfället.

åh. vill bara ha helgen här nu alltså;
vill ha sovmorgon,
vill ha ledighet,
vill ha helgsmat,
vill ha helgsplanerna,
vill ha familytime,
vill ha christoffer hos mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0