Det där interna är nog det bästa.

nya träningstights som så småningom landar hos mig! wiiiie
hej hej bästa fredag. och duvan cup, för den delen.
skolan är äntligen slut, mamma har bjudit på lunch och jag håller på att göra my successfull kycklingrullar för tillfället. lillebrors & christoffers önskemål & det kändes bara roligt att få göra dem återigen. charmen med dem är att jag faktiskt kan göra själva kycklingröran nu halv fyra & lägga dem i tortillasbröden om några timmar & värma dem i ugnen. so damn clever!
vid sjutiden kommer C från övik & dem andra lär väl komma på något tag. ikväll ska jag också vara nykter & hänga med tok ellen. hon ska följa mig till tannberget för att titta på christoffers bandymatcher ♡♡♡ vilken tjej alltså. ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0