Tänk efter hädanefter. Lättast så.

idag, mina dear ones, känner jag mig riktigt lycklig. självklart vet jag att det beror på alla fina, älskade människor som står mig nära hjärtat & för allt fint som man fått med sig här i livet. & just idag uppenbarade det sig sådär extra, det gav mig liksom en kick. älskar er såsåsåsåså mycket, ni som står mig närmast.♥♥
 
och denna dag har också spenderats ute i stugan; lika fint & mysigt som vanligt. känner mig så slö & utslagen nu däremot, så jag sa till christoffer att jag hellre vill vänta tills imorgon innan vi beger oss till lycksele istället för nu ikväll. lata fanny har trätt fram. hihi. men orkar verkligen inte sätta mig bilen ikväll, nej nej. däremot blir det varma mackor framför jvm finalen & mys med min favvokille samt resten av (nästan hela) familjen. 
skola på onsdag klingar också fint, att slippa ha söndagsångest idag är guldvärt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Mysig blogg du har!:)

Svar: Tack så mycket! :) vore fint att ha ditt lösen så man kunde kika in på din haha ;)

2014-01-06 @ 18:01:55
URL: http://friittan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0