Last day before last semester.

vandrat omkring i min favoritkjol idag. älskar kjolar, tunikor & klänningar!

jennelie & jag for på lilla bagis & åt lunch, använde upp presentkorten som
vi fick av vår vårdlärare i julklapp. pratade av oss en del efter att inte ha setts
på hela jullovet & gick tillsist en runda på stan.
annars har min tisdag bestått av att se supernatural & städa på rummet.
förutom game of thrones så är det nog den bästa serien jag vet. något jag
verkligen kan tipsa er om! jag & christoffer har börjat se om den från säsong
ett bara för att, haha.

ikväll ska jag nog kila hem till min fina josefin & mysa lite med henne!- 
alltför längesedan jag såg henne & hennes lilla toknelly också.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0