Inte direkt så man klagar.

tröja-only, tights-åhléns, kjol-hm, converse-någonstans i berlin
och hej hopp allesammans, nu har jag tagit helg, iiiiih!
efter en inte-alls-så-tung-skoldag med högskoleprat & sådant så
är det så himla skönt att få sjunka in i en tredagars sabbat.
umeå universitetets föreläsning var förhimla bra & jag är bara mer
& mer taggad på studentlivet nu alltså! allt är liksom så säkert.

såhär ser planerna ut fram till läggdags;
ska klä på mig nu & gå en långpromenad med oliver eftersom 
vädret är alldeles stunning! denna sol älskar jag.
vid fyra ska vi i balkommittén träffas & prata; josefine som stekt
i thailand i nästan två veckor behöver lite uppdateringar, hihi.
sedan ska jag fara förbi fina amanda som fyller nitton idag &
ikväll har jag planerat in ett träningspass; strukturerad & fin plan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0