I hope that you'll remember me.

♥invigt min & christoffers nya elvisp vi fick i julklapp genom att baka muffins med chokladbitar
♥ätit god middag hos farmor & ernst
♥sett skräckfilm & krypit ihop i min favoritfamn
♥hälsat på kusinerna
♥åkt pulka med lilla sötaste liam
♥pussats
♥pratat framtid
♥haft det bäst

jajamen, sådär har min helg sett ut i varje fall & som alltid blir den så himla fint med mitt hjärta. också alltid lika värdelöst att skiljas åt varje söndag däremot men vi kom fram till att om ca tjugo helger tar jag studenten, vilket innebär ingen mer distans för våran del.
längtar. så. himla. mycket.

hade även beställt kläder när vi häckade på arlanda & paketet väntade på mig nu när jag kom hem! lyckan var total & när allting passar så blir det ju bara sååå mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0