I can feel the heat rising, everything is on fire.

åhåå, fick träffa bästa vän idag, och hennes vovvsing ester. sist var ju när vi var på
stadsfesten i somras, över ett halvår sedan vilket är så sjukt. men ändå kändes det
som om det vore igår vi träffades sist. & just den känslan är så jvla fin. spelar ingen
roll hur länge vi är ifrån varandra, det förändrar ändå ingenting. min finaste hanne ♥
 
& med fin musik i öronen & kjolen idag igen så begav man sig tillbaka till den vita
byggnaden; så fort man satte sin fot inomhus så var lovet som bortblåst, precis som
om man aldrig ens haft ett lov. men vi hade bara två lektioner & sedan var det bara 
att traska hemåt igen. sådana dagar som känns så meningslösa, med andra ord.

kvällen har spenderats med balkommittén hemma hos ida där vi pratat & bestämt lite
olika saker, så kul med framsteg & framför kul att träffa tjejerna igen! sedan for jag &
tränade på simhallen vilket är skönt att ha kommit igång igen på ett nytt gym!
nu däremot ska jag mysa ner mig med oliver & ringa till min man. ha det fiiint,-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0