And you caused it.

hej hej hej hej.
trots att dagarna känts så långa & dryga i veckan så har dem trots
allt rullat på snabbt; idag är det ju torsdag & det var nyss som man
avslutat förra helgen? men inte klagar jag över det, kära vänner!

& en annan grej att dela; ikväll var det också tänkt att evelina skulle
färga mitt hår men med brist på färg i detta jvla lycksele, eller bara
att just den färgen verkar poppis här, så får det bli nästa vecka istället.
skulle behöva klippa håret också
 
sista träningspasset för denna vecka är härmed gjord & jäklar vad skönt 
det är att vara igång igen. minsann en god vana under alla mina vardagar
& dem helger jag är hemma i lycksele & har tid över.
just i denna stund ser jag fram emot att krypa ner i min säng som attan
efter en skön dusch. sedan se supernatural som jag ser fjärde säsongen
utav nu & sedan ringa till min älskis. vad fint livet är ändå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0