Utan ett ljud, mitt hjärta i din hand.

när han ringer direkt efter han slutat jobba & ropar "hej babe!" när man svarar med det där tonläget som muntrar upp en i alla lägen
 
sovmorgon & två lektioner; ni märker ju bara hur himla jobbigt vi vårdare har det i skolan, alltså. påstår inte att jag klagar men ibland känns det inte som att det är någon struktur. 
anyway så har större kvällen spenderats på gymmet & ännu större delen av den med microsoft word & skolans personliga hemsida moodle. skrivit klart några uppgifter & är äääntligen klar med det skriftliga i gymnasiearbetet! ska bara planera klart inför den praktiska uppgiften som är själva bedömningen i helhet. bestämde mig för att göra en ekg-undersökning så nästa måndag ska dagen spenderas på medicinmottagningen så jag får träna inför min redovisning som sedan också ska utföras på sjukhuset framför en utvald handledare & min vårdlärare. åh, vill bara ha det hela undanstökat nu!
 
nu; fika, se supernatural, sedan ringa till min pojke & längta efter honom extra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0