No one makes me happier than you do.

hallå allesammans! & jag tänker nog inte be om ursäkt för dålig uppdatering över helgen för det är väl på helgerna man ska vara upptagen så internet får vänta?
men anyway så har det då varit en helg då jag känt mig rosslig & seg & frusit som attan, ätit färska jordgubbar & bananer till smält choklad, blivit bjuden på god mat, suttit uppe sent med kusinvitamin & snackat om precis allting mellan himmel & jord, tillagat himmelska frukostar, varit med min christoffer & känt mig riktigt jvla lycklig & skämt bort honom med tacos, tagit sovmorgon. kan inte påstå att jag är nöjd över att det är söndag igen, brukar ju som aldrig vara det!- turligtvis så går vi ju på lov på fredag & det blir sååå bra!
& imorgon startar praktiken; ett korttidsboende samt en dagverksamhet som heter solbacken ska jag befinna mig på de närmaste fem skolveckorna & jag tror faktiskt det blir kanon; lite knäppt att vi har sportlovet mitt i praktiken men det får gå ändå.
 
för tillfället så håller jag på att fika mellis & väntar på att C ska slå en pling på något tag. supernatural & teddybjörnen henry som jag fick av C på våran första alla♥dag tillsammans håller mig sällskap denna trista söndagkväll. it'll do- nattiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0