Yet so far away.

hej på er! det är söndag & det känns inte så himla farligt faktiskt.
det där med att vara slö & inte riktigt hänga med i svängarna
ingår ju som alltid så det var inte överraskande! däremot känns
det piss att christoffer åkt tillbaka till övik när jag allra helst
bara ville strunta i allt & hoppa in i bilen & följa med honom.
skolan imorgon känns inte alls så lockande.
--- --- ---
men nog om det då, nu tänkte jag skriva ned lite helgsupdate;

fredag; for på tannberget med ellen, jennelie, lillebror & gustav &
tittade på christoffers matcher som gick bra! träffade dessutom på
några bekanta & flera som gått ut skolan tidigare år som man inte
träffat på ett bra tag. alltid roligt! raggade sedan runt & bara umgicks,
kikade på folket som var ute & pratade med endel. somnade rätt
sent men tillsammans med min bästa. kanon fredag!

lördag; åt middag med familjen & hade sedan förkrök med felicia &
natta hemma hos dem innan vi drog vidare på partej hos rasmus där
det var massa folk som väntade. kvällen slutade på nattklubben där vi
dansade oss svettiga & skålade tillsammans. så himla rolig kväll det
var ändå & mina vänner är guldvärda! så glad över att jag fått ha myspys
tillsammans med C i helgen också,- emellanåt hans matcher, hihi.♡♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0