You got me so good.

hej på er, och glad fredag! för jag är då minsann väldigt glad! =)
hade förjäkla ont i magen igår men idag känns det bättre, som tur är.
 
vid sjutiden kom mina bröder hit -fredrik & erik närmare bestämt- & då åt vi tacos! dem ska bo hos oss över helgen & vi alla är så glada att framför allt fredrik inte missar släktträffen imorgon- han är så sällan här i övik. pappa & kicki kom också ikväll men dem ska bo hos farmor & ernst, där också erik skulle bo från första början men är ju självklart ballare att bo hos syrran, hihi!
 
& denna fredagkväll har då bestått av att jag & grabbarna spelat tv-spel, tittat på idol emellan åt, slinkat ner några bärs & erik smuttat på sin julmust framför sin dator. riktigt mysigt faktiskt! =)
nu däremot har vi gått & lagt oss, blir en tidig morgon imorgonbitti för mig & sedan kl fyra vankas en massa julmat! kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0