Vissa ideér är bättre än andra.

godmorgon, & glad lucia! 
morgnar som dessa är perfekt för varm choklad & lussebullar, alltså!
 
bjuppar på lite bilder från de senaste dagarna;
en tlöttis till max som bara ääälskar att ta sovmorgnar
 
hade jätte mysigt en eftermiddag med gamla julkalendern trolltider, glögg, clementiner, pepparkakor & tända ljus förstås!
 
min christoffer firade mig & min antagning med skumpa & tårta! 
 
hobbit var verkligen över mina förväntningar, så fruktansvärt jvla bra den var. mäktigaste jag någonsin sett, förstår det knappt
 
elina fick mig så taggad på våra lördagsplaner, haha den lilla partyprissen
 
gick hem till anna en kväll, vi myste på med smirnoff & pratade om precis ALLT
 
en rejäl frukost innan arbete vilket är viktigt!
 
och så en på fanny som spexade framför kameran igår i bilen när vi rullade mot åsele
 
för det är nämligen där vi befinner oss nu! haha vi är så konstiga, far lite var & överallt! största anledningen var att vi skulle hämta ett specialhundfoder som christoffers pappa brukar beställa till cäta & max, men självklart också för att mysa med dem familjen♥ & gråtit floder framför svenska hjältar-galan.
alldeles strax ska vi då rulla tillbaka mot övik, efter vägen stannar vi av i solberg för att hälsa på pappa & kicki i husvagnen. christoffers familj ska också hänka med till övik för dem ska julshoppa lite & så vill dem givetvis också se sebastians match kl två!
 
& ikväll blir det vinande, massa sushi, poppa skumpa & andra roligheter hemma hos elina & viktor! perfekta lördagkvällen! =)   over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0