New years eve.

plusgrader & tö var inget vidare, kändes precis som påsk.

men vädret var ju ändå väldigt inbjudande, så dagen spenderades ute i norsjöberg. grillade hamburgare till lunch, bastade, fotade en massa & hade det trevligt tillsammans!

inget partaj under kvällens gång, bara massa mys med min C, filip, robert & elisabeth. det är inte alltid nyårsafton har känts så himla partyparty för min del; förra året blev det ju mycket tjohej på festivalen i berlin men året innan dess blev det ju bara mys i stugan! så det beror på från år till år =)
jag lade inte heller ned tid på att hitta en riktig 'nyårsoufit'. mina vita jeans & nya polotröjan blev finemang + mina guldsmycken.

vi lyxade även med trerättersmiddag! plus ost med kex & lite bira på kvällen framför JVM, samt skumpan då tolvslaget klingade in. en perfekt skön kväll!

& bästa av allt var att jag fick fira in 2015 med mitt livs kärlek, tredje gången gillt hihi! så nu påbörjar vi vårt fjärde år tillsammans, då vi bl.a. ska bli hundägare för andra gången. Känns så spännande & förväntansfullt! älskar honom oändligt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0