Julklappar Del 1.

en first aid-låda, teförvaring, en parfym, en vattenflaska, lyktor, en träningsväska, en rosa tröja som jag glömde få med på bild & så en stickad tröja av mamma & per.
 
en kudde, en pläd, ljus, en lykta av vitt guld från partylite & tjocksockar av farmor & ernst.
 
ett presentkort på 700 kr på trudes salong av fredrik.
 
pengar av farfar & anita.
 
sängkläder & en kavel av mormor & morfar.
 

ett te-set & jättefin prydnadsbjörn med text av världens bästa jennelie.
 
en calvin klein väska av min man.
 
en chokladfondue av christoffers föräldrar.
 
så himla fina saker & jag är ytterst tacksam! 
fler bilder kommer senare eftersom jag har några
julklappar kvar av christoffers familj samt pappa & kicki.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0