I tried to figure it out, I gave it all.

hej på er! det är söndag & ingen ångest har förekommit här inte.
vi var ju som sagt hos elina & viktor igår; åt sushi till middag & killarna gastade & gottade sig framför modomatchen medan jag & elina vinade i köket & bara pratade på om precis allt. när nellie somnade blev det tv-spelsturnering, vi skålade med champagne för att fira både mig & elina & hade det hur trevligt som helst! vi kom hem vid två inatt & en lååång sovmorgon var behövlig idag, haha!
idag for vi på stan efter lunch & köpte de sista julklapparna & skidor. så när vi åker norrut kan vi nu åka massa skidor där det faktiskt finns snö; träning för husse & matte & hund, hihi. med samojeden blir nästa vinter mycket upptagen med skidåkning då den ska få dra mycket! en draghund bör ju få rätt stimulering, tycker jag! =)
 
annars så har solen lyst & varit så uppiggande idag, det gör ens dag riktigt bra faktiskt! sedan jobbade jag 17-22 & nu har vi kvällsfikat framför ett avsnitt utav prison break
en ny vecka går av stapeln från & med imorgon, ny vecka med nya tag så att säga. sedan är det jul veckan därefter? förstår verkligen inte vars tiden har tagit vägen.
well well, ska nu återgå till att kura ihop mig i världens bästa famn, sedan nalkas john blund. det där när christoffer alltid är så himla varm & gosig får mig att känna sådant välbehag, finns ingen annan plats där jag trivs bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0