Everybody needs change every once in a while.

med blandade känslor körde jag in mot stan imorse för att fara på trudes salong där min kompis sanna jobbar! det där när man går med på att delta i tokiga projekt kan vara lite både och; vem vet vad som väntar, liksom?!
men efter några ca tre timmars makeover så är jag lite klokare på lite olika produkter & jag ser väl lite annorlunda ut, hihi. ett sting av lila, rött & mörkare. men jag gillar det, visst! gäller väl bara att vänja om sig haha; det är absolut trevligt med förändringar! =)
 
det var det, det
nu ska jag göra kycklinggryta med curry & ris. sedan ska jag & C fara hem till elina, viktor & lilla nellie för att fika & umgås & bara myyysa! perfekt! =)

Kommentarer
Postat av: Helena Rahlenius

Jätte snyggt !
Långt fint hår du har :)

2014-12-04 @ 09:33:32
URL: http://lottiec.blogg.se
Postat av: s

men vad snyggt. :D

2014-12-04 @ 09:56:21
URL: http://myawesomedays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0