And you can tell everybody this is your song.

Blandade mobil-och kamerabilder från de senaste dagarna.
frida bjuppade på kaffe & kaka i hennes nya lägga, så trevligt! =)

vi är verkligen riktiga utemänniskor, jag & min man. så många timmar som vi spenderat i utekläder & varit i snön med vovvarna!

FATTAR verkligen inte varför det skulle bli varmt & börja töa!? man slog nästan ihjäl sig på blankisen då man var på promenad vissa gånger. bilderna ser ju dock härliga ut men låt er inte luras...

härliga promenader med elisabeth & hundarna, då vi bara pratar på om allt möjligt, särskilt träning då hon ska börja med mina nya träningsscheman. känns verkligen skönt att ha henne som en nära vän, en tredje mamma, en mentor inom träning & kost, min pojkväns mor som sedan början välkomnat mig till dem med öppna armar,
& hon är ju bara världens finaste & bästa svärmor! oj vad jag tycker om henne 

jag blev antagen till sjuksköterska i övik efter andra urvalet vilket gjorde mig såsåså jävla glad. helt sjukt, då detta är något jag drömt om sedan jag gick i nian,
& familjen ville fira min antagning med tacos & pannacotta. hihi bästa! 

i denna familj är det sällan vi ser på vanliga tv-program eller filmer, det är typ ALLTID hockey. allt från när sebastian spelar med saik till JVM till NHL winter classic ;-)



fina familjen från sandviken kom upp på besök över helgen, så vi spenderade mycket tid med dem; bl.a. ute i norsjöberg där vi grillade korv, värmde mackor i mackjärn, byggde snögubbe, körde skoter, hade snöbollskrig, åkte skidor, drack varma drycker & njöt av underbara solnedgångar. & lilla leija gjorde ett jättefint armband av snoddar till mig.
plus att det snöade i massor & minusgraderna kom tillbaka, så det kändes som riktig vinter igen.

jäklar ändå vilket fint 'jullov' man har haft- är såhääär glad som ovan! 
ohlssons är så himla underbara & åsele är verkligen mitt tredje hem. trivs alldeles så bra där! =)

idag tänker jag & pojkarna åka hem mot bästa övik igen, men innan dess stannar vi av i lycksele för att träffa pappa & kicki som äntligen är hemma från thailand!
veckohandling måste då göras senare & C ska vara på en slags hockeydag på fjällrävens på tisdag med småknattar- då han snackat med modo hockeys ungdomsansvarige om att kanske få bli hockeytränare. så det känns också kul!
& fanny då?!- hon ska jobba i veckan minsann. ska även träffa elina som varit i san francisco över nyår. fixa allt med csn måste jag också göra, hrmp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0