Time moves slow.

såhär såg min lördag ut!;
christoffers bror tobias & fina amanda kom hit på besök över dagen. mycket prat & skratt, middag & några bärs samt bio på det. såååå himla roligt! men vet inte riktigt om jag kan eller vill rekommendera lucy. den var som för invecklad för min smak. 
 
nu lever vi i ett riktigt flyttkaos, vi får i stort sett sick-sacka emellan alla flyttkartonger haha!; längtar tills vi får nycklarna i veckan så vi kan börja köra dit grejerorna. kan inte heller påstå att min dunderförkylning gör något lättare heller, visst är det härligt att tårkanalerna brister titt som tätt & man kan inte luta sig framåt utan att det spränger i tänderna & ansiktet? oh so delightful.
men annars är jag positiv minsann! mycket fint står framför mig och jag kan inte klaga.
ha det fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0