Fun fun fun.

less på att svettas. less på att bli yr så fort jag inte får i mig vätska. less på att behöva oroa mig för max i värmen. less på att behöva sova med korsdrag & fläkt varje natt. nej vet ni vad, jag är tacksam för denna sommar men nu är jag så himla redo för hösten & allt som ingår i den. jag gillar den mer, jag gillar alla röd-brun-gula kontraster & mörkret som lockar fram alla mysbelysningar. och med höstens ankomst skulle jag helst av allt likaså vilja att dessa anländer i garderoben,
 
och i höst drar jag igång med träningen for real igen! haft världens break i sommar då jag lämnat gymmet i lycksele, jobbat konstant & ägnat mig mest åt terränglöpning. men snart är jag på friskis & svettis & hur kul är det inte att införskaffa nya, fina träningskläder?
-
 
haha, alltså vad vore livet utan kläder egentligen?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh vart har du hittat jackan och klänningen? :)

2014-08-10 @ 23:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0