Take it to the daylight.

 
hej! jag har umgåtts med min josefin ikväll.♡♡ var så himla längesedan & så så så roligt! middag ute, allmänt vardagshäng, svänga förbi hos ida och så massa prat & skratt som alltid. vi fixade även lite för balen eftersom vi båda sitter i kommittén. nej det var en bra torsdag detta, i helhet!
 
nu däremot ska jag slutföra fjällenpackningen & dessutom påbörja lite annan packning på det. består mitt liv utav att packa eller vad? haha, verkar nog inte bättre. åh jag vill helst bara gå i säng & vakna upp till fredag då precis allting kommer att kännas perfekt; gå på efterlängtat påsklov, känna hur stressen rinner ur en, lägga undan skoldatorn & träffa mitt hjärta, förstås!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0