När man funderar alldeles för mycket.

◊bara tanken av att du är min & jag är din får fjärilarna i magen att flyga omkring.
◊bara tanken av att du verkligen alltid ställer upp till 1000000% & sätter andra före dig själv får mig att attraheras ännu mer av din finafina personlighet.
◊bara tanken av att jag aldrig behöver vara mörkrädd när vi sover tillsammans får mig att hata denna ensamma tillvaro & sakna din varma famn.
◊bara tanken av alla roliga bilturer vi gör tillsammans får mig att skratta åt din snabba bilkörning som ibland gör mig irriterad & sedan blir jag bums glad igen bara genom att du tittar mot mig & ler sådär som bara du kan.

◊bara tanken av att vi snart varit tillsammans i två & ett halvt år får mig att skratta åt att jag faktiskt är lika nykär i dig nu som i början. 
min christoffer 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0