Gäller att vara påhittig ibland.

det känns så himla skönt att kika in på orderstatusen & se att balklänningen
snart landar här! iiiih. längtar ju bara lagomt mycket. vet redan nu att jag
kommer behöva lämna in den här också till en sömmerska som vi känner för
att sy upp den; klänningarna sys ju efter användning av rätt höga klackar,
vilket jag inte tänkt ha i år heller. blir ju i stort sett samma genomkörning som
sist vi gick bal, åh vad roligt det känns ändå! & det bara närmar sig hela tiden.
 
jobbade kväll igår & kom i säng rätt sent, men det resulterar ändå inte en trött
fanny idag som tur är! ska pallra mig iväg på solbacken snart & idag ska jag
bjuda dem på fika. min oliver ska även få komma dit & hälsa på efter lunch
en sväng! tycker faktiskt det är en kul grej att hitta på så länge det är allergifritt.
ha en fiiiiin dag allesammans! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0