Du är allt jag nånsin önskat.

grillat till middag med hela, fina familjen hos pappa & kicki. förhimla fint!
sedan vinkade jag hejdå till mitt hjärta som åkte hem till övik som alltid & jag hatade som vanligt att jag inte fick följa med honom. hade dock tur som fick umgås med tok ellen ett tag under kvällen! ragga runt stan & prata om allt möjligt tjejsnack är så himla behövligt ibland.
 
just nu fikar jag mellis & håller på att skriva klart några demensfrågor, sedan väntar härliga happy endings & en god natts sömn. är så himla glad nu så det känns inte ett dugg jobbigt med skola imorgon; ser fram emot onsdag så himla mycket för det kommer bli bäst med personer jag älskar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0