Skulle vilja speglas utav något bättre så jag ger mig av.

hej hej hemskt mycket hej! what's up, folks? jag har kört några mil i spöregn vilket jag varken kan rekommendera eller tycker är speciellt kul, men nu har jag landat hemma hos pappa & hela familjen degar i soffar framför kändishoppet. har fått torrhosta till råga på allt,- men men, är i alla fall nöjd över den här helgen som har spenderats mestadels i åsele med mina favoritkillar & finfina familjen. max har fått jaga utan vidare resultat men det går framåt åtminstone, & vädret var bara sämst idag. varför måste det regna? 
braa väder i fredags & då var jag i alla fall såhär glad
meen tjoho!- redo för ännu en kommande skolvecka. praktiken närmar sig sakta men säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0