She plays a tune for those who wish to overlook.

idol, snacks, massa prat, massa skratt, skräckfilm, bilkörning & framför allt bra sällskap 
av mina tjejer in mot natten gjorde fredagen alldeles finfin. mindre nöjd med att jag verkligen 
inte kan se skräckfilmer & inte har sovit så mycket inatt- buuu för att sova ensam!
 
ikväll blir det jobb & efter det har jag inte planer alls; ska bara inta sängläge & ta det lugnt,
ringa christoffer & känna lugnet. börjar också sju imorgon så känns nog lika bra. 
annars då?- det är fint. har sådan längtan efter att gymnasiet ska ta slut. jag vet att jag
kommer känna lite ångest när vi står på tröskeln för att kliva in i ett liv utan obligatorisk
skola & ta eget ansvar. men jag vet nästan på punkt & pricka vars jag tänker ta min
riktning, vad jag vill göra. kan inte mer än att se fram emot det.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du har så vackert hår! Hur vårdar/friserar du det? :)

2013-09-21 @ 22:22:21
URL: http://loovap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0