Safe & sound.

ikväll gjorde jag någonting jag inte gjort på flera år & som jag verkligen måste börja bli bättre på; besökte fina morbrors grav. tog mig några tankeställare. fick bubblande lust att bara sätta mig ner & berätta om allting som försiggår, roliga saker han borde varit med på & sorgsna saker han borde vara glad över att fått slippa. men allt det skulle kvitta för jag skulle bara vilja sitta med honom & prata, - han & hans fina ansikte som jag är livrädd för att inom en framtid glömma bort - inte med hans gravsten.
 
jag har även varit förbi fina josefin, tittat på idol & kört bil. nu vill jag bara sova, vill äta något också men orkar inte gå & hämta något. även slå en pling till C som helst av allt kunde vara här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0