Det är såhär det ska vara, bannemig.

hallå hallå. gudskelov vad fint det känns när man faktiskt ser fram emot att börja jobba klockan sju imorgon?. hur ofta händer det?- mja, i somras hade jag sådana känslor när jag sommarjobbade i hemtjänsten; längtade efter de tokiga & roliga arbetskollegorna, såg fram emot nya dagar. det är en kanonkänsla, tänk om man gruvat & mått dåligt över att bege sig? hade inte fungerat vidare.
 
min moster köpte en svart vinterkappa åt sig själv som oturligtvis var för snäv & liten för henne, vilket leder att den turligtvis passade mig & därmed fick jag en finfin present! den är alldeles gorgeous & det är verkligen aldrig fel med gratis,- tjoho!
nu rullar allt på som det ska & jag längtar efter helgen. tycker om mina fina vänner & blir alldeles berusad av glädje när jag tänker min pojke. glädjerus i massor!
 

Kommentarer
Postat av: Hanne

Underbar låt, underbar film!<3

2013-09-25 @ 22:58:10
URL: http://streamrock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0