Ingen ska få se mig gå ner mig, ingen ska få se mig så.

slutade vid lunch, kilade hem till storasyster & åt nudlar framför hell's kitchen. har även städat i ordning på mitt rum & tänt några ljus. pluspoäng till lilla mig denna ofantligt sköna måndag.
har insett att jag inte får låta mig distraheras när jag verkligen måste plugga! som igår när jag såg på film samtidgt. en dödligt bra film också,- insåg även att mina nya, svarta högklackade skor befinner sig i christoffers bil nere i övik. hrmp. älskar när bad things uppenbarar sig; bara sådär. det får mig själv att liksom slå mig om pannan & tänka why?.
 
nåväl, efter maten sticker jag till jennelie för att plugga på historian & gosa framför idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0