Så jvla tråkigt.

Namn?: fanny sophie.
Ålder?: arton baast.
Vart bor du?: lycksele.
Hårfärg: mörkbrunt med ett sting av rött sedan sist jag tonade det.
Längd: 165 cm typ.
Frisyr: långt långt.
Ögonfärg: alltså jag tror att dem är gröna.
Vänster- eller högerhänt: högerhänt. 
 
Har du nånsin varit kär?: ja.
Tror du på kärlek?: ja.
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar?: det har jag.
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?: ja.
Har du någon gång krossat någon annans hjärta?: vet inte, typ inte.
Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne?: nej.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: ja det gör jag nog.
Civilstatus: distansförhållande med världens bästa människa.
Hur länge har ni varit tillsammans?: i snart två hela år.♥
 
Har du nånsin velat ta ditt liv?: neej.
Har du nånsin gjort något du ångrar?: ångest förekommer alltför ofta.
Har du nånsin fått utegångsförbud?: en gång i ettan när jag ljög om att jag & jossan skulle plugga, det var en torsdagkväll, men vi for ut & drack istället för skolan hade haft en mässa för dem som ska söka gymnasiet där, och det är tradition att fara ut då. opopulärt för mor & far att både ljuga plus att partaja på en vardag, hm hm.
Saknar du någon just nu?: ja.
Är du uttråkad?: annars hade jag inte skrivit på denna skit.
Är dina föräldrar fortfarande gifta?: nej.
 
Hur många barn vill du ha?: två-tre kanske.
Vet du vad dina barn ska heta?: har varit inne på elliot länge. fast har gått upp & ner, jag ville att vi skulle döpa max till elliot men då skulle det ha blivit fel om jag sedan ångrat mig.
Vill du gifta dig?: en vacker dag, så.
Vart vill du bo när du är vuxen?: fina, vackra, underbara örnsköldsvik.
Vad vill du helst jobba med?: vill utbilda mig till sjuksköterska, eller röntgensjuksköterska.
 
Rullar du spaghettin eller skär du den?: skär.
Har du ätit sushi?: men om jag har! om nom nom
Vad äter du helst?: typ nudlar, kyckling.
Humör?: trött, orkeslös, förväntansfull.
Har du någonsin blivit jagad av polisen?: inte jagad men stoppad.
Tror du på spöken?: faktiskt!. 
Skulle du vilja vara längre?: njae då skulle jag väl hellre bli några cm kortare.
 
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?: hm, det tror jag nog. om jag är ensam.
Kan du vara på en fest utan att dricka?: jodå.
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?: ja, dumt dumt. råder inte er yngre att göra det.
Har du pussat någon som är fyra år äldre?: nej.
Vem vill du prata med?: med christoffer, typ. för han är inte här när jag vill. sen vill jag prata med min hanne oftare för hon är inte heller här när jag vill det. 
Vem vet allt om dig?: typ mamma, pappa, vissa kompisar, christoffer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0