Jag tog mig visst hem ändå.

nu så, jag är hemma efter en fartfylld & trevlig helg med min josefin borta
i villis. i fredags badade vi badtunna, åt trerätters middag på restaurangen
på emils föräldrars camping & raggade runt lite. på lördagen åt vi middag
tillsammans några stycken & sedan blev det utgång; träffade mycket nytt
folk, hängde på hotellet där vi köpte drinkar & dansade oss svettiga. 
idag for vi därifrån vid sextiden så jag har landat hemma hos pappa nu och
känner mig alldeles för trött för att vara vaken. just därför tänker jag nu bara
slå en pling till min christoffer & sedan bums sova. känns så himla otaggat
att börja jobba klockan sju imorgon, jag längtar inte.
 
detta var våran ultimata partylåt. den är så dålig att den blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0