Hurra för långhelgerna.

tjoho, igår tog jag helg! så.himla.skönt. efter en stressig förrgårkväll & likadan
igår på lassa så passar en långhelg perfekt. till råga på allt så åkte jag ner till
övik direkt efter jobbet så jag & christoffer myste bara på i lägenheten, jag fick
en överraskning för i köket stod splitternya köksmöbler som var suuperfina!
sedan bakade jag scones & vi åt det & drack te framför modomatchen innan
john blund kallade. oh how english of us.
 
idag när christoffer slutade jobba så åkte vi hem till farmor som absolut skulle
bjuda på tacos & efterrätt. förhimla trevligt & såå yummie! farmor kan, minsann.
därefter körde vi direkt till åsele där resten av helgen ska spenderas så nu
myser vi bara framför teven hela fina familjen. hur skönt med helg egentligen?!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0