Ibland går det bara upp för en. Det liksom klickar till.

tjoho, alla vänner & läsare!- nu har jag tagit helg.
har föräldrafritt kvällen ut & mina enda planer är att hänga nå brudar
hemma hos jennelie, även välja ut kläder inför i helgen & packa lite
andra grejer. efter åtta års packning pga skilsmässan & varannan
veckas boende så är jag riktigt haj på det, just think basic.
 
idag slog det mig att lovet som kommer nu är mitt allra sista höstlov. därefter det sista jullovet, det sista sport-och påsklovet, sedan går jag & christoffer bal med resten av min årgång, det blir en studentvecka då tannbergsskolans (och förstås andra skolors) alla avgångsklasser förtär alkohol flera dagar i rad & man kommer vara sådär sällsynt ofräsch man sällan kan känna sig nu förtiden, & sedan står jag med studentmössa & blåser i en visselpipa, skriker mig alldeles hes & tar farväl av min underbara klass & fina lärare. efter det är det slut, då ska man antingen jobba eller plugga. åtminstone jobba över sommaren. nä tänken är lite skrämmande men as usual ser jag mest bara fram emot det. så är det bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0