I saw pictures in my head.

hej på er, glad söndag!- trots att denna inte är så himla glad. är på trumpet humör
men det lär försvinna i samband med första avsnittet av solsidan sen ikväll.
ännu en helg har passerat & jag har spenderat den med min pojke i övik.
har även hunnit umgås med min släkt som jag älskar så himla mycket, skrattat
så jag fått magont, druckit alkohol, ätit lyxlunch på stan & min fina som otaligt
många gånger sagt "förstår du hur mycket jag älskar dig?"
det känns ändå förhimla fint att få träffa fina klassen & våra kära vårdlärare imorgon.
det ryktas om att vi blir bjudna på fika som ett välkomnande tillbaka från praktiken.
så fint att vara saknad av lärarna, hihi.

så ja, äntligen kan vardagen stabiliseras till det man är van vid & man slipper börja
kl sju om morgnarna. man behöver skola så mycket som möjligt såhär sista året.
& tjohooo! idag är det bara sjuttioen dagar kvar tills jag & mannen beger oss ut på
äventyr. sist jag kollade in på den här appen stod det 121 days until, så sjuukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0