I fell inlove on the seaside.

vandrar omking i kjol, strumpbyxor & en vit blus. dricker kaffe. lyssnar på avicii. väntar på klartecken från jesper. blir glad av tanken att jag jobbar kväll imorgon & har sovmorgon. blir också glad av tanken att jag får träffa min pojke på torsdag. det mesta gör mig glad just nu.
det måste vara hösten, helt enkelt. den här tiden varje år faller hela jag ner i världens välbehag; jag får njuta av alla vackra färger utomhus & rent vardagsmässigt är denna årstid bara trivsam. det går inte beskriva, det är bara hur bra som helst.
 
jag & sammi spånar planer inför halloweenhelgen, troligtvis stormar vi
nattklubbarna i övik & bor i lägenheten. like music in my ears.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0