Hör hela huset sova tungt.

var vaken längre än tänkt igårkväll & såhär satt jag placerad i min säng tillsammans med en sovande liten oliver & skrev endel på gymnasiearbetet- nu jäklar är man igång på riktigt & jösses så bra det känns ändå, så man blir av med det så fort som möjligt. 
och trots mindre timmars sömn än vad man vanligtvis får så rullade dagen på precis som den skulle. det där med att lägga sig i tid kanske inte är så världsviktigt ändå? tiden rann som bara iväg & jag fick sluta tidigt. en sväng på stan innan jag gick hem till oliver & såhär glad var jag.
& ser man på; lycksele bjuder på en fin höstkväll ikväll så jag & sammi tar vara på den genom en ordentlig promenad & lite ta igen-tid vi haft ifrån varandra. en väldigt saknad jänta det där,!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0