Om att älska.

såhär såg lördagen ut för mig & mannen, kort beskrivet. långa promenader nere på fjärden med hans mosters lilla cockerspaniel brumma, middag hos farfar & hans fru, städa hela lägenheten, göra bort lite julpyntning & bara mysa & njuta av helgen. helgerna som alltid går för snabbt,- usch usch. men bra jvla tur att dem finns, på samma gång. 
så vad har söndagen att erbjuda? En visit hos kusin anna & lilla liam känns så lockande. annars så går mitt tåg kl fem till umeå där mamma & per håller till & ska åka med dem därifrån till lycksele, så dagen lär helt enkelt spenderas i all ära åt att bara vara med min christoffer & börja saknasaknasakna innan jag ens hunnit åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0