I spilled the ink across the page trying to spell your name.

 
godmorgon på er! idag har jag sovmorgon, tänk så förhimla skönt. befinner mig i sängen omsvept i min morgonrock med en kopp te & fin musik. egentligen vill jag bara somna om och låta den här veckan försvinna; förstår inte varför den känns så jäkla seg.
och förresten!; igår invigde jag & jennelie den nya great eastern restaurangen som äntligen har kommit till stan. åh. mat mat mat. friterat & allt det där som jag bara älskar! kan garantera er att jag lär bli stammis där. dock blir det mindre kul att åka till umeå när jag kan förbruka maten här.
 
lite kallare idag så nu slipper vi allt äckligt slask.
ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0