Fest på scouten.



så var årets tannbergsmässa över. våran sista, för den delen,
så det var förhimla kul att göra något kul med alla studenter.
mindre kul att jag & jennelie var dem enda från klassen (av dem
som var ute igår) som faktiskt drog oss till skolan idag (!) & det
var allt annat än kul, kan jag försäkra. turligtvis fick vi sluta tidigt.

resten av dagen spenderade jag hemma med mat, en varm dusch
& en liten oliver som sällskap. därefter väntade ett arbetspass
mellan halv fem och halv tio som gick kanonbra.
och som den galna, romantiska person jag är så körde jag till åsele
direkt efter jobbet, för tänk där väntade min favoritkille, våran finaste
vovve & så svärföräldrarna & några av svågrarna. fina familjen!
spenderar helgen här & det känns fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0