You make my world go round.

nådigt sugen på fruktsallad nu, alltså. fyy ändå vad gott
 
och hej på er! vad kan jag säga, man känner sig så pigg & glad tack vare att det är så underbart väder. det fylls liksom på energi rent utav sig själv, som om maten inte behövdes. men mat är gott så det behövs ändå-haha.
på vår enda lektion så fick vi information om projektarbetet (gymansiearbete-whatever) & åt fika, sedan hängde jag med tjejerna; solade & spelade kubb. så trevligt! sedan drog dem hem & jag solade på altanen ett bra tag och tittade samtidigt på the big bang theory. & mer än så går det som inte att berätta, jag är glad & allting är bara toppen för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0