That I can't even talk about.

♥två koftor
♥pengar
♥pajformar
♥löparskor
♥plånbok
♥tekoppar
♥smycken
♥presentkort
♥receptbok
♥en jacka
♥en weekend på hotell som jag & christoffer ska åka på
sådär, nu när alla möjliga artonårs firanden är över så passade jag på att dra
listan över vad jag fått för födelsedagspresenter. bilder får ni klara er utan för
dem är lite utspridda här & var jag brukar bo.
pussade ihjäl christoffer innan han åkte, vilket inte hjälpte. saknar honom redan
som en tok. & jag är så trött att jag inte vet vad jag ska ta mig till. har pluggat
färdigt för ikväll & ska snart bunkra upp med fika här i sängen och sätta igång
the devil wears prada för jag hittar verkligen ingen bättre i nuläget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0