Where we belong.

jag försökte vara ekonomisk & köpte ett enda plagg
igår i umeå bestående utav en skjorta i fina färger som
jag stormyser i. istället gick mycket pengar åt till att
köpa kinamat och annat gott. men men, mat är mänskligt.
 
spenderar min kväll framför faserna och det går galant. 
har även lite ätbart som förgyller stunden. så himla bra.
det är ändå inte länge tills det jkla körkortet ska tas. 
 
och sportlovet?- det känns helt och hållet amazing. jag kan verkligen inte klaga.
inget vettig person borde väl. såvida man inte råkat ut för magsjuka eller något
annat otäckt. nejnej, sjukdomar håller jag mig gärna borta ifrån.

tror nog det är bäst att ta en paus från faserna och spendera lite gosetid med
min lilla uttråkade valpvovvsing. verkligen en liten kille som alltid måste bli road.

Kommentarer
Postat av: ❤ w i l m a & s a b i n a ❤

Superfin blogg!

2013-03-08 @ 17:49:46
URL: http://wilmasabina.blogg.se
Postat av: vendelaisabelle

sv -Tack så hemskt mycket! Detsamma:)

2013-03-08 @ 19:34:02
URL: http://vendelaisabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0