Party and bullshit.

har dansat, skålat, skrattat, umgåtts med fina & träffat en massa.
en väldigt rolig marknadshelg som faktiskt inte bestått utav så mycket marknad.
jag köpte thaimat i fredags, igår var det snöstorm så jag klev inte en meter
utanför dörren tills jag for ut. och idag glömde jag pengar när jag gick en
sväng med hanne -alltid smart förstås.
 
idag ska vi ha kalas för pappa som fyllde år i fredags. mitt hår är som ett
yrväder & jag gruvar mig inför att reda ut det och fräscha till mig någorlunda.

kvällens bravader blir endast att jäsa framför en film med en popcornbunke.
åh. det nästan bubblar i mig hur mycket jag ser fram emot det. plus att
min babe är frigiven från sin sjukdom så om några timmar har han landat här.
underbara ledighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0