Into dust.

godmorgon på er. en tisdag som kliver fram i all sin ära & jag förmår mig 
inte att klaga över mitt uppvaknande. myser i en tröja som luktar som
bara han kan göra & får mina tankar att vandra iväg till andra platser. samt
lite lasse som bara kan beskriva livets sammanfattningar på sitt eget vis. 
samt solens strålar som reflekteras in i rummet & genom min taklampa
bildas ljusa strimmor som bläddrar på väggarna. så fint. en utav de finaste
sätten att vakna på, om jag får säga det själv.
& den kommer fortsätta så; vi slutar för dagen vid tolv och då blir det att åka
direkt mot gymmet. plus att det blir ännu ett träningspass ikväll med sammi.
jklar vad duktigt & uppfriskande. 
 
glad, framåt, kär & positiv.
så fint såå fint det kan vara ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0