Håll om mig nu så står jag kvar.

vilken helg. åh. inte så väldans fartfylld men hemskt trevlig.
först & främst en fredag då resten av familjen slängde i sig maten och begav sig upp till stugan, och jag myste med min christoffer & lilla max kvällen ut.

lördagen klev vi upp i lagom tid för att sedan ut & åka skidor tillsammans med anton & emma. över en mils åkning resulterade i att vi fikade gott när vi kom fram till bocksliden och tiggde skjuts hem av pappa. på kvällen blev det en sen middag- dock årets premiärgrillning så det var värt det-, & vindrickande som ledde till att galna historier bekändes av min storebror & hans vän kevin. därefter gick vi och la oss, eftersom att jag fick kliva upp tidigt idag och bege mig till jobbet. 

inte en söndag som var riktigt önskad, men det var skönt när det väl var gjort. pappa & kicki bjöd på pizza till middag, och nu ligger jag ensam på mitt rum med musik & körkortsböcker som fyller min omgivning. strax övergår det till att påbörja en engelskauppgift. buu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0