Roligt roligt.

Namn: fanny forsberg.
Piercingar: öronen.
Tatueringar: snart så!
Längd: 165 cm.
Skostorlek: 38.
Hårfärg: en rätt så tråkig, brun färg.
Fräknar: några små små.
Motto: bättre sent än aldrig.
Kär? väldigt.
Önskar du att du bodde någon annanstans? ja!
Tycker du att du är attraktiv? det vet jag inte riktigt.
Vilket schampo använder du? det mor/styvmor köper hem.
Vilken parfym använder du? christina aquilera.
Vad är du rädd för? ensamhet, spindlar, mörker.
Gillar du att tvätta? kan jag inte påstå.
Gillar du berg- och dalbanor? dem är väldigt roliga!

Senaste…
Filmen du hyrde? någon konstig film.
Filmen du köpte? det var längesen!
Låten du hörde: min helande tröst av lars winnerbäck.
Låten du laddade ner? spotify got this.
Personen du ringde? moder.
Personen som ringde dig? karln.
TV-program du såg? något på discovery.
Person du tänkte på? tänker på allt mycket jag.


Favorit…
Låt: hittar typ nya låtar hela tiden, varieras så mycket beroende på mitt humör.
Sak att göra: skratta. pussas. umgås. kramas. hjälpa.
Sport: hockey.
Dryck: mjölk.
Kläder: kjolar & klänningar.
Film: den där går inte.
Bil: gamm gamm golfen.
Serie: just nu är det lost som gäller.

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? tusentals gånger.
Gråtit över en flicka? ja.
Ljugit för någon? har hänt.
Varit i slagsmål? haha inte en endaste gång!
Blivit arresterad? nej, inte ens i närheten.
Träffat någon från internet IRL? ja, någon så.

Antal…
Gånger ditt hjärta brustit? en gång, en gång på riktigt.
Hjärtan brustet på grund av dig? någon gång, eller vad vet jag?
Tjejer du kysst? två!
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? några stycken det!
Gånger ditt namn varit med i tidningen? typ födelsedagarna när man var liten.
 
Senaste…
Boken du läste? livet är en hagga. hahahaah
Personen du fick e-mail av? facebook, min vän.
Personen du fick brev av? nordea. inget gulligt brev direkt.
Personen du fick sms av? christoffer.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? minns jag inte ens. det var så så längesedan.
Saken du köpte? biobiljetter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0